lördag 24 november 2012

Några gamla foton


Stina Nilsson 1951


Stina Nilsson f Eliasson, min mormor

Stina Nilsson, 17 år, min mormor


Märta Eliasdotter g Andersson, Backe, syster till mormor Stina


Hilda Eliasdotter g Adolf Kjerf, syster till mormor Stina




Adof Kjerf, make till Hilda, dom bodde bland annat i Bysjö


Essy, syster till min morfar Agnar och August Eliasson, bror till min mormor Stina, dom bodde i Resele


Gustava, syster till min morfar Agnar Nilsson.

Sittande från vänster: Stina Nilsson och Anna Danielsson f. Berglund, syster till min farfar-
Stående från vänster: okänd och någon utav mormors bröder.


2 kommentarer:

  1. Christina Gosbeck27 november 2012 20:03

    Mannen till vänster på sista kortet är det inte Nils Viktor Berglund född 1898-02-09 din farfar eller?

    SvaraRadera
  2. Nej, det är en bror till mormor.

    SvaraRadera